Žinių terasa

„Swedbank“ išmaniosios programėlės vartotojų skaičius perkopė 1 milijoną

2018-06-06
„Swedbank“ išmaniosios programėlės vartotojų skaičius perkopė 1 milijoną

„Swedbank“ duomenys rodo, jog banko išmaniąją programėlę naudoja daugiau nei 1 mln. gyventojų visose Baltijos šalyse. Sparčiausiai programėlės naudotojų skaičius auga Lietuvoje – 390 tūkst. arba daugiau nei pusė interneto banku besinaudojančių „Swedbank“ Lietuvoje klientų naudojasi ir išmaniąja programėle.

 

„Vienas milijonas vartotojų Baltijos šalyse yra aiškus signalas, ko vartotojai šiandien tikisi iš savo banko. Vis daugiau jų nori finansinius reikalus tvarkyti ne banko padalinyje ir net ne internetu kompiuteryje, o mobiliai – savo išmaniajame telefone. Per pastaruosius dvejus metus Lietuvoje programėlės naudotojų skaičius auga po 100 proc. kasmet“, − komentuoja „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

 

Pasak jos, per metus nuo 2017 m. gegužės mėnesio iki 2018 m. gegužės „Swedbank“ išmaniosios programėlės naudotojų skaičius išaugo nuo 230 tūkst. iki 390 tūkstančių.

 

„Swedbank“ pastebi, kad auga ne tik programėlę turinčių klientų skaičius, bet ir jos naudojimo intensyvumas. Pavyzdžiui, per išmaniąją programėlę atliktų mokėjimų kiekis, lyginant šių metų balandį su atitinkamu laikotarpiu pernai, išaugo 125 proc. ir siekė daugiau nei 670 tūkst. mokėjimų. Sąskaitos likutį programėlės naudotojai Lietuvoje pasitikrina net 8 milijonus kartų per mėnesį, tai yra 4 kartus daugiau nei 2016-aisiais. Be to, jau praėjusių metų viduryje šalies gyventojai sąskaitos likutį dažniau tikrino per išmaniąją programėlę nei bankomate, kuris iki tol buvo dažniausiai naudojamas būdas sąskaitos likučiui sužinoti.

 

„Swedbank“ duomenys taip pat rodo, kad programėlė tampa vis svarbesniu įrankiu klientams kreipiantis dėl vartojimo paskolos − mobiliuoju būdu yra užpildoma 30 proc. vartojamojo finansavimo prašymų.

 

Dažniausiai naudojamos programėlės funkcijos – pranešimai apie įvykdytas pinigines operacijas ar lėšų pervedimus, sąskaitos likučio spartusis patikrinimas (tą vartotojas gali padaryti tiesiog papurtęs telefoną), bei smulkūs mokėjimai iki 30 Eur, kuriems atlikti nereikia papildomo kodų patvirtinimo.

 

Kaip rodo „Swedbank“ užsakymu „Rait“ atliktas visuomenės nuomonės tyrimas, bankų programėlėmis ar mobiliojo banko telefone galimybėmis naudojasi apie pusė šalies bankų klientų, iš jų 80 proc. telefonu prie savo banko paskyros prisijungia bent vieną kartą per savaitę.

 

„Mobiliosios bankininkystės populiarumui pasiekus didelį mastą, suprantame būtinybę kurti patogius ir novatoriškus įrankius, kurie atitiktų šiuolaikinius klientų poreikius. Šiuo metu intensyviai dirbame vystydami naują išmaniosios programėlės versiją, kurioje atsiras ir bekontakčių atsiskaitymų telefonu funkcija. Ji leis „Swedbank“ klientams visose prekybos vietose, kurios priima bekontakčius atsiskaitymus, už prekes ir paslaugas atsiskaityti dar paprasčiau – prilietus terminalą mobiliuoju telefonu“, – sako J. Gumuliauskienė.

 

Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą 2018 m. balandžio mėn. atliko tyrimų bendrovė „Rait“. Jos metu buvo apklausta 1 tūkst. 18-74 m. amžiaus šalies gyventojų.

 

Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.