Žinių terasa

Kodėl kas mėnesį gyventojai telefonus papurto 4,5 mln. kartų?

2017-06-19
Kodėl kas mėnesį gyventojai telefonus papurto 4,5 mln. kartų?

Mobiliosios bankininkystės vartotojų skaičius Lietuvoje muša naujus rekordus. „Swedbank“ skaičiuoja, kad banko išmaniąja programėle jau aktyviai naudojasi beveik 250 tūkst. klientų – tai yra 85 proc. daugiau nei prieš metus. Auga ir naudotojų aktyvumas, ir šiemet per programėlę atliekama dukart daugiau pavedimų nei pernai metais. Kitas užfiksuotas lūžis – sąskaitos likutį gyventojai jau dažniau tikrinasi telefonuose, o ne bankomatuose.

„Banko duomenys rodo, jog aktyviausiai mobiliąja bankininkyste naudojasi jaunimas – 19-24 metų klientai. Kas trečias tokio amžiaus jaunuolis naudojasi banku išmaniajame telefone. Tačiau bendra naudotojų amžiaus skalė yra tikrai plati – nuo trylikamečių iki 70 metų sulaukusių gyventojų. Jaunieji naudotojai dažniausiai telefone tikrinasi, kiek rankpinigių yra pervesta į jų kortelę. Tarp senjorų populiariausia funkcija taip pat yra sąskaitos likučio patikrinimas“, – sako „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Vis dažniau jungiasi be kodų kortelių

Naudodamiesi „Swedbank“ programėle per mėnesį gyventojai atlieka pervedimų, kurių bendra suma sudaro daugiau nei 42 mln. eurų. Tokių pervedimų skaičius per metus yra šoktelėjęs net 110 procentų. „Swedbank“ atstovės teigimu, tokiam augimui įtakos turėjo ir nauja išmani klientų identifikavimo priemonė „Smart-ID“.

„Kaip ir prognozavome, „Smart-ID“ ypač pamėgo mobiliosios bankininkystės naudotojai. Prisijungimų prie išmaniosios banko programėlės su šia priemone yra atliekama du kartus daugiau nei prisijungimų prie interneto banko naudojantis kompiuteriu“, – komentuoja J. Gumuliauskienė.

Daugiau kaip pusė pervedimų išmaniuoju telefonu neviršija 30 eurų sumos. Tokius pervedimus pažįstamų ratui galima atlikti neįvedant prisijungimo kodų, tad mokėjimas atliekamas vos keliais mygtuko paspaudimais. Dėl saugumo sumetimų visais kitais atvejais prašoma įvesti saugumo kodus.

Telefonas pakeitė bankomato ekraną

Pasak J. Gumuliauskienės, populiariausia mobiliosios bankininkystės funkcija kelerius metus iš eilės išlieka galimybė akimirksniu pasitikrinti, kiek pinigų yra sąskaitoje. „Swedbank“ programėlėje tą galima padaryti vos papurčius telefoną. Tokių „papurtymų“ bankas per mėnesį fiksuoja daugiau nei 4,5 mln. Šiuo skaičiumi mobilioji bankininkystė jau aplenkė bankomatus, kurie anksčiau buvo dažniausiai naudojama priemonė norint sužinoti, kiek pinigų yra banko kortelėje.

Sąskaitą gali papildyti ir bankas

„Swedbank“ duomenimis, aktyviausi programėlės naudotojai yra jonaviškiai – ja besinaudojančių „Swedbank“ klientų dalis Jonavoje sudaro 21 proc. Antrąja vieta dalinasi Vilniaus ir Palangos gyventojai (20 proc.), trečioje – Klaipėdos ir Širvintų gyventojai (18 procentų).

„Vasara yra papildomų išlaidų metas, tad stebėti lėšų likutį yra labai svarbu. Norime paskatinti žmones atsakingiau valdyti asmeninį biudžetą, todėl vasaros metu raginame naudoti populiariausią programėlės funkciją – sąskaitos likučio tikrinimą. Tai darantys gyventojai savo sąskaitą gali papildyti 1000 eurų. Šią sumą kiekvieną savaitę bankas dovanoja atsitiktine tvarka atrinktam žmogui, kuris bent tris kartus per savaitę pasitikrina sąskaitos likutį telefone“, – sako „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

„Swedbank“ išmanioji programėlė iš parduotuvių „App Store“ ir „Google Play“ per mėnesį atsisiunčiama apie 17 tūkst. kartų.

Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.