Žinių terasa

Išmanioji programėlė nurungė ir interneto banką, ir banko padalinius

2017-08-08
Išmanioji programėlė nurungė ir interneto banką, ir banko padalinius

Kas antras „Swedbank“ klientas paraišką vartojimo paskolai užpildo naudodamasis išmaniąja banko programėle. Bankas per mėnesį sulaukia daugiau kaip 2,7 tūkst. tokių prašymų. Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, dažniausiai tokiu būdu dėl finansavimo kreipiasi mažesnių šalies miestų ir rajonų gyventojai.

„Nors galimybę kreiptis dėl vartojimo paskolos per „Swedbank“ programėlę pristatėme tik prieš pusmetį, šiuo metu tai jau yra pagrindinis būdas vartojimo paskolos paraiškai užpildyti. Programėle naudojasi 55 proc. visų besikreipiančiųjų dėl paskolos. Tuo metu maždaug trečdalis klientų renkasi interneto banką ir tik kas dešimtas žmogus dėl vartojimo paskolos užsuka į banko padalinį“, – sako „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Užpildyti paraišką dėl vartojimo paskolos išmaniąja programėle itin paprasta, tam užtenka skirti vos kelias minutes, ir dauguma „Swedbank“ klientų atsakymo iš banko darbo dienomis sulaukia per 20 minučių. Gyventojai į banką kreipiasi dėl vidutiniškai 2,2 tūkst. eurų siekiančios paskolos, jos grąžinimo terminas siekia kiek daugiau negu 3 metus. Išmaniąja programėle dažniausiai naudojasi mažesnes paskolų sumas pageidaujantys gauti klientai, o dėl didesnių sumų klientai labiau linkę kreiptis per interneto banką ar apsilankę banko padalinyje.

„Per tą laiką, kurį klientas greičiausiai sugaištų keliaudamas iki mūsų banko padalinio, jis ne tik gali spėti užpildyti paraišką, bet ir gauti atsakymą dėl finansavimo. Kadangi ši naujovė pasiteisino, nusprendėme išplėsti programėlės funkcionalumą – dabar naudojantis ja galima pasirašyti ir automobilio paskolos sutartį“, – sako J. Gumuliauskienė.

Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, lyderiai pagal programėle pateiktų paraiškų dalį yra mažesnių šalies miestų ir rajonų gyventojai. Pavyzdžiui, Utenos rajone banko programėle prašymus dėl vartojimo paskolos pateikiančiųjų dalis sudaro 82 proc., Biržų rajone – 76 proc., o Druskininkų, Šalčininkų ir Telšių rajonuose – po 75 proc. Tuo metu Vilniuje ir Kaune šia galimybe naudojasi atitinkamai 49 ir 56 proc. dėl vartojimo paskolos besikreipiančių „Swedbank“ klientų.

Prie aktyvaus naudojimosi banko programėle šalyje prisideda ir „Swedbank“ klientų vis dažniau pasitelkiamas naujoviškas identifikacijos būdas – elektroninio parašo programėlė „Smart-ID“. Ja šiuo metu naudojasi jau daugiau kaip 60 tūkst. „Swedbank“ klientų Lietuvoje. Prognozuojama, kad „Smart-ID“ prisijungimo būdas ateityje turėtų pralenkti kodų korteles ir generatorius.

Lietuvos gyventojai yra aktyviausi šios programėlės funkcijos naudotojai visose Baltijos šalyse. Latvijoje ir Estijoje dėl vartojimo paskolos programėle kreipiasi maždaug tik kas trečias „Swedbank“ klientas.

Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.