Žinių terasa

„Vilko kailiniai“ direktorius: didžiausias komplimentas – ir po dešimtmečio grįžtantys klientai

2016-08-08
„Vilko kailiniai“ direktorius: didžiausias komplimentas – ir po dešimtmečio grįžtantys klientai
  • Pradžia: Ji buvo nelengva – versle nepatyręs, tačiau patirties kailių siuvimo fabrike turėjęs kailių sukirpėjas, gamyklai bankrutavus, įkūrė savo tokio pat pobūdžio įmonę.
  • Dabar: Stabilus verslas ir net po 10-ies metų sugrįžtantys klientai.
  • Veiklos sritis: Kailinių gaminių fabrikas.
  • Sėkmės paslaptis: Dirbti itin kokybiškai.
  • Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos verslui stiprinti.

Kaunietis Vytautas Gylys, jaunystėje įsidarbinęs kailių fabrike, tuomet apie verslininko duoną nė nesvajojo. Tačiau jo pavyzdys įrodo, kad bendrovės vairą sėkmingai gali valdyti ir savo amatą gerai išmanantis kailių sukirpėjas – tereikia grupės bendraminčių ir noro perprasti verslo paslaptis.


Turtas – patyrę darbuotojai

V. Gylio pažintis su kailių gaminiais užsimezgė dar 1994 metais, jam pradėjus dirbti didžiausiame Lietuvos kailių siuvimo fabrike „Vilkas“. Tuo metu fabrike dirbo daugiau nei 1,5 tūkst. žmonių. Įvairių rūšių kailiai buvo vežami iš Kazachstano, Kirgizijos, Uzbekijos, o iš jų pasiūti gaminiai – parduodami Lietuvoje ir Rusijoje. Tačiau Sovietų Sąjungai suirus, produkciją parduoti darėsi vis sunkiau, didelių gamybos apimčių nebereikėjo ir fabrikas bankrutavo.

„Fabriko darbuotojai buvo puikūs savo srities specialistai, tačiau Lietuvoje tuo metu prasidėjo sunkūs laikai – gamyklos bankrutavo viena po kitos, o darbo nebuvo. Ieškodami išeities, kartu su bendraminčiais 2000 metais įkūrėme naują kailinių siuvimo įmonę ir įdarbinome dalį buvusio fabriko siuvėjų. Tokiu būdu jie išsaugojo savo darbo vietas ir profesionalius kailių siuvimo įgūdžius“, – pasakojo „Vilko kailinių“ direktorius V. Gylys. Pasak jo, pavadinimas „Vilko kailiniai“ naujai įmonei taip pat buvo parinktas neatsitiktinai – norėta, kad žmonėms jis primintų ankstesnę darbovietę.

„Vilko kailinių“ direktorius prisiminė, jog verslo pradžia buvo nelengva: „Trūko žinių apie įvairius verslo procesus, tad mokėmės iš savo klaidų. Be to, reikėjo nuolat stengtis taupyti. Kartu su partneriais dirbome ir dieną, ir naktį: įrenginėjome patalpas, rūpinomės siuvimo technika, kailių importu, gaminių siuvimu ir verslo partnerių paieška. Visomis verslo sritimis turėjome pasirūpinti patys“, – pasakojo p. Vytautas. Praėjus daugiau nei 15-ai metų nuo įmonės įkūrimo, verslas tapo stabilus, tad lieka daugiau laiko ir šeimai bei poilsiui.


Džiaugiasi atėjus žiemai

Vilniuje ir Kaune įsikūrusiose firminėse parduotuvėse klientai gali rasti platų gaminių asortimentą – nuo avikailio paltų iki žieminių aksesuarų ir netgi kailinių drabužėlių šunims. Taip pat priimami individualūs klientų užsakymai. Visgi V. Gylys atkreipia dėmesį, jog kailinis dirbinys – sezoninis produktas, todėl vasarą verslui išgyventi sunkiau.

„Sezoniškumas – didysis mūsų iššūkis. Juk kailinių žmonėms prireikia tik tuomet, kai temperatūra nukrenta žemiau nulio. Tad neslėpsiu – mūsų darbuotojai džiaugiasi, jei oras Lietuvoje staiga atšąla. Vadinasi, bus geri pardavimų rezultatai. O vasarą kailiniais domisi nebent atostogauti iš užsienio grįžę tautiečiai“, – apie nuolatinį kailių verslo rūpestį kalbėjo V. Gylys. Šį iššūkį „Vilko kailiniai“ stengiasi įveikti firminėse parduotuvėse siūlydami ir kitų Lietuvos gamintojų sezoninius drabužius. Tad vasarą į parduotuvę užėję pirkėjai randa ir vasarinių drabužių.


Klientai grįžta po 10 metų

V. Gylys džiaugėsi, jog per penkiolika veiklos metų įmonei pavyko suburti didelį ištikimų klientų ratą: „Dažnai sulaukiame žmonių, kurie pas mus apsipirko prieš 5 ar net 10 metų. Būdami patenkinti mūsų gaminių kokybe, jie grįžta įsigyti kažką naujo sau ar savo šeimos nariams. Turime ir užsienyje gyvenančių klientų, kurie užsuka į parduotuvę tuomet, kai atostogauja Lietuvoje. Tai – didžiausias komplimentas mums, nes stengiamės gaminti kokybiškus gaminius, kaip tai anksčiau darė „Vilko“ fabrikas.“

Pasak verslininko, „Vilko kailiniai“ savo klientams už ištikimybę taip pat nelieka skolingi: nors gaminiams suteikiama ribotos trukmės garantija, jie taisomi ir garantijai pasibaigus. „Kailiniai ir jų aksesuarai sukurti tarnauti 10 ir daugiau metų, tad natūralu, jog žmonių apimtys per šį laikotarpį keičiasi – dažnai reikia kailinius pasiaurinti ar paplatinti. Savo gaminius lengvai atpažįstame ir juos prižiūrime nepriklausomai nuo to, kada jie buvo pirkti“, – klientų aptarnavimo principus išdavė puikiai siuvimo amatą ir technologijas išmanantis verslininkas.


Dalyvauja verslo palaikymo projekte

2015 metų birželį „Vilko kailiniai“ prisijungė prie projekto „Kiekvienas gali būti didelis“. Paskutinį praeitų metų akcijos savaitgalį lapkričio 15–17 d. sėkmė nusišypsojo ir šiai bendrovei – „Vilko kailiniai“ laimėjo 3 tūkst. eurų prizą.
V. Gylys teigė, kad laimėtus pinigus panaudos verslui stiprinti, o projekte dalyvaus ir šiemet, nes tikisi laimėti ir 2016 m. didįjį prizą – kelionę dviem į Kaliforniją (JAV), į „Silicio slėnio“ klasterį, kur įsikūrę tokie šiuolaikinio verslo gigantai kaip „Google“, „Apple“, „Twitter“, „Facebook“.

Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.