Žinių terasa

„Veimotti“ įkūrėjas: nuo politikos studijų iki juvelyrikos

2016-08-08
„Veimotti“ įkūrėjas: nuo politikos studijų iki juvelyrikos
  • Pradžia: Politikos mokslus baigusio jaunuolio susižavėjimas apyranke įkvėpė kūrybai.
  • Dabar: Populiarėjantis juvelyrikos prekės ženklas.
  • Veiklos sritis: Papuošalų kūrimas.
  • Sėkmės paslaptis: Drąsa įgyvendinti idėją, noras mokytis srities paslapčių ir tobulėti.
  • Ateities planai: Suburti tvirtą prekės ženklo gerbėjų ratą.

Tikriausiai ne kartą gyvenime jums yra kilusi idee fixe, tačiau labiau pagalvoję nuspręsdavote: ne, tai ne jums, tai visgi nesąmonė, vargu ar įgyvendinama? Netikėta idėja vieną dieną aplankė ir politikos studijas baigusį Artūrą Solovejų, kai jis ant vienos merginos rankos pamatė gražią apyrankę.

Nuo tos akimirkos iki šios dienos praėjo daugiau nei metai. Dabar šis jaunuolis, kuriam prieš metus visi sakė, kad papuošalų gamyba yra moteriška veikla, pristato naują juvelyrikos prekių ženklą moterims – „veimotti“.

„Ant vienos merginos rankos pamačiau labai gražią apyrankę. Nežinau, kuo ji mane sužavėjo: buvo tokia paprasta, tačiau kartu tokia moteriška, kad kelias dienas negalėjau išmesti tos apyrankės iš galvos. Tiesiog norėjau ją nupirkti ir padovanoti savo merginai, grožėtis ja kiekvieną dieną. Keli keisti sutapimai ilgainiui mane privedė prie minties – galėčiau sukurti savo papuošalų prekių ženklą ir puošti merginas,“ – verslo idėjos gimimą prisiminė A. Solovejus.


„Vėjai mintyse“

A. Solovejus, pradėjęs domėtis juvelyrikos prekių ženklais Lietuvoje, pastebėjo, kad jam patinkančio stiliaus papuošalų rasti nėra paprasta.

„Arba kaina tikrai labai didelė, arba gaminama iš nekokybiškų medžiagų, arba dizainas per daug įmantrus. O to optimalaus varianto trūksta. Atkreipiau dėmesį, jog beveik visų juvelyrikos, taip pat ir mados prekės ženklų kūrėjos yra moterys. Tai dar labiau motyvavo išmėginti save visiškai naujoje srityje. Taip pradėjau domėtis juvelyrika ir kurti prekių ženklą. Nuo pat pradžių stengiausi įsivaizduoti moterį, kuriai šie papuošalai būtų skirti ir tiktų. Taip gimė pavadinimas „veimotti“. Jis reiškia moterį, kuri yra moteriška, šiek tiek kukli, tačiau jos mintyse siautėja vėjai, įkvepiantys kurti, siekti savo svajonių, nenustygti vietoje. Tačiau iš išorės tie „vėjai“ matomi ne kiekvienam“, – sakė „veimotti“ įkūrėjas.


Nauja kolekcija, nauja pradžia

Juvelyrikos prekinis ženklas „veimotti“ savo istoriją pradeda pristatydamas šešiolika papuošalų: keturias apyrankes, keturis žiedus, keturias auskarų poras bei keturis kaklo papuošalus.

Paklaustas apie medžiagas, A. Solovejus atsako, jog visi papuošalai yra sidabriniai ir paauksuoto sidabro – taip kiekvienas gali rinktis pagal savo poreikius.

Tikrieji gėlo vandens perlai, aukščiausios kokybės cirkonio kristalai – pagrindinės visų papuošalų detalės.

„Kuriant dizainą teko ne vieną dieną sėdėti ir galvoti apie tai, kokie papuošalai tiktų „veimotti“ moteriai. Kadangi pats nesu juvelyras ir nemoku gaminti papuošalų, labai džiaugiuosi susipažinęs su juvelyre, kuri mano mintis bei keverzones pieštuku ant popieriaus lapo sugebėjo paversti fiziškai apčiuopiamais papuošalais“, – atviravo prekinio ženklo kūrėjas.


Suburti „vėjo“ moteris

Anot A. Solovejaus, dizaino kūrimas buvo pats „svarbiausias, sunkiausias ir atsakingiausias darbas“.

„Nenoriu, kad šie papuošalai taptų tiesiog daiktu, kurį nusiperki ar tau padovanoja. Taip pat tai nėra tiesiog gražus kasdienis papuošalas. Tai išskirtinio dizaino dirbiniai, kuriuos nešiodama moteris reprezentuoja savo gyvenimo būdą, savo pasaulėžiūrą. Suburti „veimotti“ merginas – būtent tokia yra mano pagrindinė mintis ir svarbiausias šio prekių ženklo tikslas“, – sakė Artūras.

Jis teigė besitikintis, kad papuošalai taps neatsiejama „veimotti“ savininkių gyvenimo dalimi.

„Baigus studijas, pakilus karjeros laiptais ar kitomis svarbiomis gyvenimo akimirkomis labai svarbu save apdovanoti ir tuos prisiminimus kuo ilgiau išsaugoti. Papuošalais tokiu atveju yra svarbiausia bei tinkamiausia save palepinti“, – kalbėjo A. Solovejus.


„Paskleisti žinią po pasaulį“

Jaunasis kūrėjas pabrėžė, jog sunkiausias ir didžiausias iššūkis – pristatyti savo darbą rinkoje, kur dominuoja moterys, susipažinti su visiškai iki šiol buvusia svetima pasaulio puse – juvelyrika.

„Aš pats mokiausi politikos ir, kai kilo mintis kurti savo juvelyrikos prekių ženklą, savaites praleidau domėdamasis, kas yra juvelyrika, iš ko, kaip papuošalai gaminami. Susitikimai su juvelyrais, domėjimasis visais papuošalų kūrimo aspektais padėjo suvokti juvelyrikos virtuvę ir pamažu ją perprasti. Tačiau ir dabar dar daug nežinau ir noriu sužinoti, paskleisti žinią apie „veimotti“ po visą pasaulį“, – į ateitį žvelgė „veimotti“ įkūrėjas.

Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.