Žinių terasa

UAB „Anyžius“

2016-08-08
UAB „Anyžius“
  • Pradžia: Prieš kiek mažiau nei 3 metus atidaryta viena parduotuvė, kurioje dirbo pati vadovė.
  • Dabar: 3 parduotuvės Panevėžyje, kuriose dirba 6 darbuotojai.
  • Veiklos sritis: Prekyba prieskoniais, kava, arbata, saldumynais.
  • Sėkmės paslaptis: Begalinė meilė darbui.
  • Ateities planai: Visada tik į priekį.

Pradėti savo verslą panevėžietei Eglei Povilonienei padiktavo gyvenimo aplinkybės. Ūgtelėjus ketvirtajam vaikučiui, moteris pradėjo dairytis darbo, tačiau labai greitai suprato, kad keturių vaikų mamai jį susirasti nebus taip paprasta.

Ilgai negalvojusi iniciatyvi moteris nusprendė darbo vietą susikurti pati. „Visada svajojau dirbti mažoje, jaukioje parduotuvėlėje, kurioje kvepėtų šviežiai malta kava ir prieskoniais“, – šyptelėjo moteris.


Asortimentą diktavo klientai

Taip prieš pustrečių metų Panevėžyje duris atvėrė nedidukė parduotuvė „Anyžius“. Pradžioje, kaip ir buvo planuota, parduotuvėje savininkė sukosi viena pati. Šią patirtį Eglė labai vertina, nes galėjo iš pirmų lūpų išgirsti, įsiklausyti ir greitai reaguoti į klientų lūkesčius, jų norus ir pageidavimus.

Parduotuvės asortimentas nuolat augo. Keitėsi prekių ženklai, vietą užleisdami naujiems kokybiškiems, šviežiems ir geriausiems produktams.

„Labai greitai pamačiau, ko reikia ir ko nereikia mūsų klientams, o klientų norai ne visada sutapo su mano požiūriu, todėl asortimentą teko keisti gana dažnai. Šiuo metu savo klientams siūlome daugiau nei 400 rūšių skirtingų prekių. Asortimente ne tik prieskoniai, kava, arbata, šokoladas, riešutai, medus, aliejus, bet ir konditeriniai produktai – tortų papuošimai džiugina ne vieną kepėją Panevėžyje ir ne tik“, – kalbėjo Eglė.

Po kurio laiko Eglės parduotuvę pastebėjo saldainių fabriko „Rūta“ atstovai, kurie pasiūlė atstovauti jų prekės ženklą „Anyžiuje“ bei būti atsakingais už „Rūtos“ firminį skyrių prekybos centre „Babilonas“. Taip Eglės parduotuvėse pradėta prekiauti ne tik prieskoniais, kava ir arbata, bet ir kokybiškais šokolado gaminiais.


Turėjo sugriauti stereotipus

Eglė pasakojo, kad pradėjus verslą jai teko susidurti su nemažai stereotipų, kuriuos šiandien po truputį pavyksta sugriauti. Vienas tokių – mažoje parduotuvėje viskas brangiau nei dideliame prekybos centre.

„Prekybos pradžioje klientus turėjome tiesiog kviesti užeiti ir patiems įsitikinti, kad patrauklias kainas gali pasiūlyti ne tik dideli prekybos centrai. Atvirkščiai – esame maži, todėl stengiamės būti lankstūs, prisitaikantys prie klientų poreikių ir galimybių“, – paaiškino vadovė.

Sugriovus vieną mitą ir panevėžiečiams parodžius, kad ir mažoje parduotuvėje galima pasiūlyti prekių prieinamomis kainomis, teko griauti kitą mitą – nebrangios prekės taip pat gali būti ir kokybiškos.

Įmonės direktorė dar ir dabar prisimena klientų klausimus, kas negerai su preke, kad jos kaina tokia nedidelė.

„Šiandien tuos klausimus prisimenu su šypsena, tačiau prieš porą metų kiekvienam savo klientui turėjome paaiškinti ir įtikinti, kad visos mūsų prekės sertifikuotos ir atitinka aukščiausius kokybės reikalavimus. Iki šiol nesame turėję nusiskundimų dėl produktų kokybės ir tai patvirtina patys klientai“, – džiaugėsi E. Povilionienė.


Sėkmė smulkaus verslo savaitgalį

Eglės vadovaujamos parduotuvės prisijungė prie „Swedbank“ organizuojamo projekto „Kiekvienas gali būti didelis“, kur aktyviai dalyvauja rengiamuose smulkaus verslo savaitgaliuose. Pastarąjį kartą tokio savaitgalio metu prekyba ėjosi taip sėkmingai, kad parduotuvių darbuotojos vos spėjo suktis.

„Kur mūsų sėkmės paslaptis? Manau, kad asortimente ir tai, kad sugebėjome klientams pateikti gerą akcinį pasiūlymą. Iki tol savo parduotuvėse nuolaidas taikydavome tik atskiroms, pavienėms prekėms. Smulkiojo verslo savaitgalį savo parduotuvėse pasiūlėme 20 proc. nuolaidą visoms prekėms. Toks pasiūlymas sulaukė tikrai didelio klientų dėmesio, kurie tiesiog „iššlavė“ parduotuves“, – Eglė.

Pasak įmonės vadovės, prie jos verslo augimo bei populiarinimo prisideda ir banko „Swedbank“ iniciatyva smulkiajam verslui „Kiekvienas gali būti didelis“, prie kurios prisijungė ir „Anyžiaus“ parduotuvės.

„Banko dėmesys smulkiajam verslui paskatino mane ne tik prisijungti prie „Kiekvienas gali būti didelis“ projekto, bet apskritai pakeisti banką.

Labai vertinu šios iniciatyvos organizatorių mums rodomu dėmesiu. Manau, kad visos iniciatyvos, kurios skatina pradėti ar plėtoti smulkųjį verslą, yra labai pagirtinos ir sveikintinos“, – kalbėjo įmonės vadovė E. Povilionienė.


Planuose - toliau plėstis Panevėžyje

Vos per pustrečių metų „užaugę“ iki trijų parduotuvių, verslininkė E. Povilionienė neketina sustoti. Planuose – dar viena „Anyžiaus“ parduotuvė Panevėžio centre.

„Norėtume atsidaryti jau dabar, tačiau kol kas nerandame tinkamų patalpų, tad laukiame ir ieškome sau tinkamiausios erdvės.

Apie kitus miestus kol kas negalvojame. Yra ką veikti ir Panevėžyje – kol nedideli, viskuo rūpinuosi pati, tad kol apvažiuoju visas tris parduotuves, tikrai turiu ką veikti“, – šypteli vadovė.

Be parduotuvių plėtros, planuose vis nauji asortimento papildymai, naujovės klientams. Svarbiausias lūkestis ir tikslas – pasiūlyti tai, ko labiausiai reikia panevėžiečiams.

Pasak verslininkės, ji kūrė darbo vietą sau, o šiandien ją gali pasiūlyti dar penkioms merginoms. Tai įkvepia nesustoti ir visada judėti tik į priekį.

 
Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.