Žinių terasa

Naujuose „Swedbank“ paslaugų planuose – neriboti el. mokėjimai

2016-10-26
Naujuose „Swedbank“ paslaugų planuose – neriboti el. mokėjimai

Nuo gruodžio 1 d. „Swedbank“ privatūs klientai galės užsisakyti ir pradėti naudotis paslaugų planais. Už vieną fiksuotą mėnesio mokestį bankas pasiūlys neribotus elektroninius mokėjimus eurais, naujos kartos bekontaktę kortelę, visų sąskaitų aptarnavimą bei mokėjimų eurais įskaitymus.

„Pagal atliekamų pervedimų skaičių banko padalinius jau senokai aplenkė ne tik interneto bankas, bet ir išmanioji banko programėlė. Šiandien jau 98 proc. visų mokėjimų yra elektroniniai. Tai parodo, kad toks atsiskaitymo būdas jau nebėra alternatyva, tai būtinas kasdienio finansų tvarkymo elementas. Paslaugų planai klientams leis nebeskaičiuoti, kiek kainuoja kiekvienas pervedimas ar sąskaitos apmokėjimas,“ – komentuoja „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Neriboti pervedimai už fiksuotą mokestį

„Swedbank“ pasiūlys klientams du pagrindinius paslaugų planus, kurie skirsis nemokamo išgryninimo bankomatuose limitais. Abiejuose planuose – neriboti visų tipų elektroniniai pervedimai eurais į bankus Lietuvoje bei kitose Europos šalyse, įskaitant įmokas ir e. sąskaitų apmokėjimus. Standartinė paslaugų plano kaina – nuo 1,70 Eur/mėn. Mokant už šias  paslaugas atskirai, dabar vidutiniškai per mėnesį sumokama apie 2–2,5 Eur. Jaunimas, senjorai ir gaunantieji darbo užmokestį į sąskaitą „Swedbank“ galės naudotis paslaugų planais už specialią kainą. Gruodžio mėnesį paslaugų planais klientams bus pasiūlyta naudotis nemokamai. Norintieji toliau mokėti už banko paslaugas atskirai, galės jomis naudotis standartiniais įkainiais.

Naujovių mėgėjams pasiūlys bekontaktes korteles

Į „Swedbank“ paslaugų planus taip pat įtrauktos ir naujos kartos bekontaktės debeto kortelės. Ši visai neseniai pasirodžiusi mokėjimų naujovė suteikia galimybę už pirkinius, kurių suma neviršija 10 eurų, atsiskaityti vos priglaudus kortelę prie bekontakčius mokėjimus priimančio skaitytuvo. Kai suma didesnė arba skaitytuvas nėra atnaujintas, tokia kortele atsiskaitoma kaip įprasta. Užsisakiusieji paslaugų planus galės vietoj savo turimos debeto kortelės užsisakyti naująją bekontaktę arba toliau naudotis dabartine kortele. Pasibaigus jos galiojimo laikui, paslaugų planų naudotojams bus nemokamai pagaminta bekontaktė kortelė.

Banko sąskaitų tvarkymas ir mokėjimų įskaitymas – be atskirų mokesčių

Nuo kitų metų sausio 1 d. įsigalios ir daugiau įkainių pokyčių. Klientams nebereikės mokėti atskirų sąskaitų aptarnavimo mokesčių. Taip pat bus panaikinti mokesčiai už mokėjimų eurais įskaitymą. Sąskaitų atidarymas, tvarkymas ir uždarymas bei mokėjimų įskaitymas bus įskaičiuoti į minimalų kasdienių paslaugų mokestį, kuris bus taikomas kiekvienai sąskaitai. Privatiems klientams šis mokestis bus 0,7 Eur/mėn., tačiau naudojantis paslaugų planu jo mokėti nereikės. Tokiu atveju bus mokamas tik paslaugų plano mokestis.

Padaliniuose dėmesys finansinėms konsultacijoms

Toliau nuosekliai koncentruojant banko padalinių veiklą į finansines konsultacijas ir paslaugų užsakymą, keisis juose atliekamų operacijų įkainiai. Vietoj laikui imlių ir brangesnių operacijų grynaisiais padaliniuose bankas klientams rekomenduoja naudotis bankomatais. „Swedbank“ duomenimis, juos renkasi absoliuti dauguma klientų, kuriems prireikia išsiimti arba įnešti grynųjų. Per pastaruosius metus „Swedbank“ į bankomatų tinklą investavo apie 1,2 mln. Eur, ir šiuo metu turi daugiau nei 400 bankomatų.

Banko planuose – ir verslo kasdienių paslaugų kainodaros pertvarkymas bei patogesnis sąskaitų valdymas

Nuo kitų metų pradžios verslo klientams taip pat nereikės mokėti administravimo mokesčių už lėšų įskaitymus eurais iš Lietuvoje registruotų ir Europos ekonominės erdvės (EEE) bankų į įmonės sąskaitas.

Nuo sausio 1 d. už fiksuotą 3,5 Eur/mėn. kasdienių paslaugų mokestį  įmonės galės nemokamai atidaryti, valdyti ir uždaryti sąskaitas, gauti nemokamus mokėjimų išrašus interneto banke verslui, o nemokami mokėjimų įskaitymai bus neriboti. Tai ypač aktualu klientams, kurių verslas susijęs su nuolatiniu mokėjimų gavimu į įmonės sąskaitas. Remiantis „Swedbank“ verslo klientų patirtimi Latvijoje, kur kasdienės paslaugos apmokestinamos panašiu principu, fiksuotas būtiniausių paslaugų mokestis padeda lengviau prognozuoti išlaidas, susijusias su banko paslaugomis.

Taip pat pasiūlysime daugiau galimybių administruoti savo elektroninių paslaugų sutartį interneto banke verslui: pridėti ar išimti naujus naudotojus, keisti operacijų limitus ar atlikti kitus sąlygų pakeitimus. Išsamiau apie tai banko klientus informuosime iki šių metų pabaigos. Šiuo metu tokius elektroninių paslaugų pakeitimus verslo klientai, norintys administruoti įmonės sąskaitas, atlieka banko padaliniuose.

Nuo sausio 1 d. keisis ir kai kurie kiti banko paslaugų įkainiai. Su pokyčiais galima susipažinti „Swedbank“ interneto svetainėje, adresu www.swedbank.lt/ikainiupokyciai.

Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.