Žinių terasa

„Kūtvėla“: Svarbiausia atrasti savo nišą, savo pirkėją.

2016-08-08
„Kūtvėla“: Svarbiausia atrasti savo nišą, savo pirkėją.
  • Pradžia: Ilgai brandintas noras daryti kažką savo virto džiugesio teikiančia veikla.
  • Dabar: Šalyje išgarsėjęs prekės ženklas.
  • Veiklos sritis: Mados namai.
  • Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti unikalią prekę, atrasti savo nišą ir savo klientą. Ir daug dirbti!
  • Ateities planai: Tęsti savo veiklą tol, kol ji džiugina ir save, ir pirkėją.

Raktažodžiai:

Mados namai
Parsisiųskite „Swedbank“ programėlę išmaniajam telefonui

Apple parduotuve

Apple telefonams

Google play

Android telefonams
Reikia pagalbos?
Privatiems klientams:
1884
Verslo klientams:
1633
Informacija el. paštu:
info@swedbank.lt
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.